Šiuo metu yra prisijungę 236 svečiai ir 49 nariai Jūs esate neprisijungęs |
Naudotojas Slaptažodis Prisiminti mane šiame kompiuteryje
| registruotis | Lietuvos vėliava Angliška vėliava
Visuomeninė Lietuvos LGBT svetainė
Visuomeninė Lietuvos LGBT+ svetainė
Prevencijos Centras

Apklausa

Kokie festivalio „Kreivės“ renginiai jums patinka labiausiai?

Rezultatai | Kitos apklausos

Balsų: 104, komentarų: 0

Reklama




Renginiai

Don't Miss Holiday Special @ SOHO 08/17 22:00 - 08/18 07:00, SOHO CLUB, Vilnius

Darkness @ Glamour Gay Sauna 08/17 22:00 - 08/18 08:00, Glamour Gay Sauna, Vilnius

We Love Tropical Paradise @ SOHO 08/18 22:00 - 08/19 07:00, SOHO CLUB, Vilnius

Gay Naked party @ Glamour Gay Sauna 08/18 22:00 - 08/19 08:00, Glamour Gay Sauna, Vilnius

Sunday Chill @ Glamour Gay Sauna 08/19 20:00 - 08/20 03:00, Glamour Gay Sauna, Vilnius

Like Friday Party Booster @ SOHO 08/24 22:00 - 08/25 07:00, SOHO CLUB, Vilnius

Kreivės 2018 09/12 00:00 - 09/16 23:00, Vilniaus erdvės, Vilnius

Visi renginiai »

Autorius GayLine.LT, sekmadienį, 2018.01.28 10:18. Perskaityta 636 kartus

Helsinkis ir toliau vysto miesto, itin draugiško LGBT turistams, įvaizdį. Svarbiausia, ką gali pasiūlyti Suomijos sostinė – saugus poilsis, mano „GayTravelFinland“ įkūrėjas Hannu Virtalen.

Turizmas SuomijojeTurizmas Suomijoje

„Jei paskaičiuotume globaliai – turizmo marketingas sudaro 200 mlrd. €, tuomet šalyje kur seksualinių mažumų yra apie šešis procentus – kalbame apie milijonus eurų“, sakė Virtalen pokalbyje su Yle.Fi.

„Nebūtina Helsinkį vadinti „LGBT gyvenimo centru“. Šiuo tikslu geriau vykti į Barseloną ar Berlyną. Į Suomiją atvyksta, nes čia gėjai, lesbietės ir tranksseksualai gali keliauti saugiai“, tęsė Hannu. Pasak jo, seksualinių mažumų atstovai ieško turistiniuose tinklapiuose saugių gėjams krypčių bei viešbučių. Būtent saugumas ir gali tapti Suomijos pranašumu.

Pernai vasarą Universiteto Aukštosios verslo mokyklos profesorius kritikavo suomių įmones, kad šios negali išpešti naudos iš taip vadinamų rožinių išlaidų (angl. pink money), t.y. finansinio LGBT bendruomenės pajėgumo. Šiuo metu situacija keičiasi. Viešbučiai jau nebemano, kad jei reklamuosis „draugiški gėjams“, tai pas juos neatvyks šeimos su vaikais. Atsirado supratimas, kad lygiagrečiai gali sugyventi skirtingos klientų grupės.

Pasak Europoje vykusių tyrimų, LGBT-turistas kelionės metu įprastai išleidžia 70% daugiau nei heteroseksualūs turistai.

Daugiau Gay.ru.

Spausdintuvas versija spausdinimui | Pasidalinti pasidalinti | Klaida pastebėjote klaidą?

Dalinkimės

Email E. paštu

Dalintis su Facebook Facebook

Dalintis su Twitter Twitter

Dalintis su Myspace MySpace

Dalintis su Frype.lt Frype.lt

Dalintis su Blake.lt Blake.lt

Komentarai

Norėdamasi komentuoti, turite būti užsiregistravęs ir prisijungęs

prisijungti | registruotis