Šiuo metu yra prisijungę 51 svečias ir 2 nariai Jūs esate neprisijungęs |
Naudotojas Slaptažodis Prisiminti mane šiame kompiuteryje
| registruotis | Lietuvos vėliava Angliška vėliava
Visuomeninė Lietuvos LGBT svetainė
Visuomeninė Lietuvos LGBT+ svetainė
Patyčių prevencija

Apklausa

Ar Jus tenkina pasiūlytos pataisos dėl partnerystės įteisinimo?

Rezultatai | Kitos apklausos

Balsų: 20, komentarų: 0

Renginiai

Visi renginiai »

Reklama



Autorius R. Doveika, pirmadienį, 2011.04.04 12:00. Perskaityta 11815 kartų

Laba diena, gerbiama Redakcija,

Kunigas R. DoveikaKunigas R. Doveika

Noriu paprašyti Jūsų malonės ir pagalbos paviešinti mano atsiprašymo žinią homoseksualių asmenų Tėveliams. Iš anksto dėkoju už Jūsų supratimą ir pagalbą.

Neseniai teko dalyvauti Alytuje surengtoje G. Vaitoškos knygos „Kas iš vaikų pagrobė gandrą?“ pristatyme. Vykusio pokalbio metu buvo gvildenamas Bažnyčios požiūris į vieną iš didžiausių žmogui suteiktų galių, jo asmens tapatumo gelmę – lytiškumo dovaną. Knyga buvo pristatoma užduodant klausimus ir atsakant į susirinkusiųjų klausimus. Klausimai ir atsakymai nebuvo iš anksto nei derinti, nei jiems buvo specialiai ruoštasi atsakinėti. Vėliau šį knygos pristatymą aprašė laikraštis „Alytaus naujienos“ bei savo internetinėje erdvėje patalpino „delfi.lt“. Pateikto teksto turinys paskatino mane dar kartą permąstyti knygos pristatymą. Pastebėjau, kad perteiktos mintys galėjo sukelti nesupratimą ir įžeisti.

Naudodamasis proga noriu labai ir nuoširdžiai ATSIPRAŠYTI visų homoseksualių asmenų Mamų, kurias įskaudino, pažemino ar nuliūdino perskaitytos mintys. Taip, tos mintys, tai nelemta, apmaudi ir nereikalinga mano minčių ir žodžių dėlionės KLAIDA. Neturėjau jokių minčių įskaudinti nei Mamų, nei pačių homoseksualių asmenų. Savo kunigiškoje tarnystėje ir gyvenime niekada neskirčiau žmonių nei pagal jų odos spalvą, lytinę orientaciją, turtinę padėti ar sveikatos ir grožio etalonus. Man kiekvienas žmogus – Dievo dovana ir vertybė, kuriai stengiuosi būti naudingas ir suteikti kunigiškus patarnavimus.

Kiekviena Mama – tai unikalus ir didingas moters pasaulis, prieš kurį kiekvienas vaikas nulenkia galvą ir priglunda džiaugsmų ir sunkumų akimirkomis. Man Mama – šventas asmuo. Todėl dar kartą ATSIPRAŠAU visų Mamų, kurias galėjau įžeisti. Mano intencija buvo susirinkusiems priminti, koks unikalus ir nepakartojamas, slėpiningas ryšys atsiranda besilaukiančios Mamos ir po jos širdimi bręstančios žmogaus gyvybės akivaizdoje. Kokia didi atsakomybė tenka būsimai Mamai savo jausmų, minčių, dėmesingumo akivaizdoje patarnauti bręstančiam vaikui.

Jaučiu pareigą ATSIPRAŠYTI ir homoseksualių asmenų TĖČIŲ, kuriuos irgi galėjo papiktinti neteisingai sudėliotos mintys ir išsireiškimai. Nes atsakinga Motinystė skleidžiasi tik besidovanojančios TĖVYSTĖS akivaizdoje. Juk kiekviename iš mūsų po lygiai Tėčio ir Mamos genų.

Su atsiprašymo žinia prisiliečiu ir prie homoseksualių asmenų brolių, seserų, kurie yra Dievo dovanos – ŠEIMOS neatskiriama tikrovės dalimi.

Sakoma, kad suklysta tik tie, kurie nieko neveikia. Visada siekiau ir siekiu būti naudingas visuomenei žmogus, prisidėti prie bendrojo gėrio, savitarpio supratimo ir visuomenės brandinimo kūrimo. Todėl ši minčių ir žodžių dėlionės klaida man didelis priminimas ir paskatinimas į atsakingą ir dar kruopštesnį darbą visų labui. Už homoseksualių asmenų visas Mamas, Tėčius, Brolius ir Sesutes aukojau Šv. Mišias prie stebuklingo Dievo Motinos – Šeimos Karalienės paveikslo. Bent maldos artuma norėjau išreikšti savo atsiprašymą ir pagarbą Tėvystei ir Motinystei. Tikiuosi, kad būsiu suprastas Mamų ir Tėčių.

Pažįstamų žmonių rate yra ir homoseksualių asmenų, kurie yra tikintys katalikai. Juos gerbiu ir labai vertinu, o reikalus pasitaikius ir gyvybę atiduočiau už juos. Tai tikri dialogo žmonės, nuoširdūs supratime ir draugiški gyvenime. Už tai esu jiems dėkingas.

Viliuosi, kad šis atsiradęs nesusipratimas ir liks nesusipratimu, o visi kartu galėsime įnešti savo pozityvųjį indėlį į aplinkos kūrimą, kurioje kiekvienas jausis saugus, kūrybingas ir kitame matys ne priešą, o Dievo artumo dovanos paveikslą.


Pagarbiai,

Kun. ričardas doveika

Spausdintuvas versija spausdinimui | Pasidalinti pasidalinti | Klaida pastebėjote klaidą?

Dalinkimės

Email E. paštu

Dalintis su Facebook Facebook

Dalintis su Twitter Twitter

Dalintis su Myspace MySpace

Dalintis su Frype.lt Frype.lt

Dalintis su Blake.lt Blake.lt

Komentarai

Norėdamasi komentuoti, turite būti užsiregistravęs ir prisijungęs

prisijungti | registruotis

klounoakimis

2011-04-04 12:36:35

ogi linksma toji G. Vaitoškos knyga, skaiciau :):):)

Anonimas

2011-04-04 12:40:09

Malonu, kad kunigas save nužemindamas net vardą ir pavardę mažosiomis raidėmis pasirašo.

Psichiatrologas

2011-04-04 12:41:28

Katalikiška saviplaka :D

Recruit

2011-04-04 12:52:26

Nemokat priimti atsiprasymo. Vis nepatenkinti.. Cia kas, gejiskas cinizmas?
Saunuolis Ricardas, tegu kiti is jo pavyzdi ima ir gal galu gale susitaikysim visi :)

eraser

2011-04-04 13:12:29

Čia atsiprašymas? Čia išsisukimas iš susiklostusios nemalonioms situacijos. Tai gal kiti kaip tik to ir nesupranta, žvelgia paviršutiniškai. Jei nebūtų ant jo užsipuolę, apie jokį atsiprašymą net nebūtų pagalvojęs...

Jei tave verstų, tai taipogi darytum, ką reikėtų, kad išgyventum.

Recruit

2011-04-04 15:42:43

Kažkodėl nematau Grazulio su Uoka atsiprasinejanciu kad ir kaip juos verstum. Taip, atkreipė žmogus dėmesį į savo klaida kai pasipiktino zmones, bet bent jau turejo savigarbos pakankamai kad nusizemint ir atsiprašyti. Atsiprasymas pro sukastus dantis irgi atsiprasymas, ir verta ji priimti o ne užrietus nosį laukti kol tau batus pradės laizyt.

Ps atsiprasau dėl puses lietuviškų raidžių rasau telefonu..

Neko-kun

2011-04-05 15:18:43

Grazulis ir Uokas pinigu turi :D ir jiems p* ar juos vercia ar ne :] o cia jis Bando issaugoti savo Ale gera varda jug visi zinom kaip baznycia pries mus dantis galanda ;]

Briliantukas91

2011-05-12 01:45:16

Bet juk kunigas atsiprašė tik TĖVŲ, kurie turi homoseksualius vaikus, tai buvo kartu ir UŽUOJAUTA - Tėvams, už tai, kad MES egzistuojam. tikrai nesimato jokio taikymosi, katalikai griežtai tiki bažnyčios reformomis prieš tokius kaip mus. Praeis daug metų, kol pradėsim gyventi taikoje...
Nors esu pats tikintis, bet po prisipažinimo tėvams, draugams ir visuomenei koks esu, rečiau lankausi bažnyčioj, nes vis labiau suprantu, kad kol bažnyčia bus prieš MUS - eisiu ten ir kartu išduosiu savo prigimtį, o aš to visai nenoriu... Bet kartais nueisiu, tada kai jausiu, kad reikia.

Grįžtu prie temos. Nepatinka man kaip ir daugeliui kitų šio kunigo atsiprašymas ir nesutinku su kažkieno nuomone, kad reikia jį priimti, nes jis skirtas ne - MUMS, supraskit: Jis skirtas tėvams (pagal Ričardo nuomone - heteroseksualiems tėvams)

sole

2011-04-04 23:12:17

as taipogi tai psatebejau:D

Anonimas

2011-04-04 12:40:12

saunuolis kad atsiprase,nors nestebejau tos situacijos gan idemiai,visgi gerai,teisingas poelgis

Psichiatrologas

2011-04-04 12:40:33

Šaunuolis :) gal ir juokinga ta isterija dėl Doveikos, bet tai parodo, kad niekas negalės ramiai sau mūsų įžeidinėti jeigu mes aktyviai rodysim pasipriešinimą.

Domas

2011-04-04 12:41:45

Įdomu, ar pats susirūpino įvaizdžiu, ar kas nors iš aukščiau (žinoma ne apie Dievą kalbu) liepė parašyt atsiprašymą...

Anonimas

2011-04-04 12:55:40

Nepriimu atsiprašymo....
Reikėjo mąstyti prieš darant.... Atsiprašinėti po visko visi gudrūs...
Patarimas ateičiai : užsiimkite savo bažnytiniais reikalais ir mažiau domėkitės homoseksualių asmenų gyvenimu. Nes homoseksualai Jumis tai nesidomi... taip, kaip Jūs domitės jais...

EL-EL

2011-04-04 13:51:26

Manau jis tiesiog svarste kaip zmogus, kodel atsiranda homoseksuolumas, o manau jam ne tiek te rupi tai kiek jis tiesiog susidure su tuo. Svarstydami zmones daznai nera pilna teisus arba adekvatus teigdami bet tai nevisada reiskia, kad zmogus norejo parodyti nepykanta kazkam. Kiekveinas mes galim isizeisti arba padaryti kazka neapsvarste galimu pasekmiu, bet ve gi ka istiesu jis galvojo ir apie ka maste tai lieka su juo. Mes negalim ilysti i jo galva, o zodziai ir poelgiai gali buti interpretuojami pagal musu paciu patirti ir tokius pacius svarstymus kuriuos gal but jis atliko rasydamas arba sakydamas ta teksta.

Egluona

2011-04-04 15:07:08

Manau, svarbu nuoširdžiai priimti atsiprašymą. Todėl, kad tai gali paskatinti atsiprašyti (arba nekalbėti, neapmąsčius savo žodžių) ir kitus kunigus ar anksčiau ką nors neetiškai pasakiusius žmones. Dabar R. Doveika parodė jiems gražų pavyzdį.

GG

2011-04-04 15:10:01

Atsiprasyti - zmogiska, netgi sakyciau, gyvuliska, visi prasikalte sunys uodega pabruka...

Bet ESME liko neatsakyta: nes kun. R.Doveika NEPANEIGE to, ka viesai minejo, (Motinos tebelieka agresyvios geju gimdytojos, darancios abortus?) tad ispudis dvejotas - vardan ko atsipraso? Vardan savo "imidzo"?

O bet taciau: kaip su ta gimdos akustika?
A, kun. Doveika?
Ka ten sako "genetikai", nepateikus jokiu moksliniu irodymu.
Ar cia vel KALTA Dievo valia?

ainas

2011-04-04 20:44:41

Mielas GG,
Kaip sakoma, klysti - zhmogishka, atleisti - dievishka ...

Stigma

2011-04-04 15:12:14

Labai gerai!
Tik va atsiprašo ir mamų, ir tėčių, ir brolių su seserimis, o pačių homoseksualų viso labo tik ''niekada nesiekė pažeminti''. Tiesiogiai neatsiprašyta mūsų pačių :) Juk didesnis įžeidimas kliuvo homoseksualams-škia,toms ''aborto liekanoms''.
Na, bet turim ką turim. BENT TIEK.Jei R.Doveika skaito komentarus, palinkėsiu niekada nesivadovauti pseudomokslinėm nesąmonėm, kad ir kaip norėtųsi paaiškinti tokius reiškinius. Viso pasaulio genetikai ir mokslininkai sau leidžia kelti TIK hipotezes, o čia kunigas taip drąsiai tėškė, lyg niekur nieko.

a_p

2011-04-04 15:15:08

bet jis tikrai čia skaito... kaži koks jos pseudonimas:D

aumuo

2011-04-04 15:17:51

Manau, gerb. Kunigo Ričardo Doveikos laiškas gėjų bendruomenei buvo nuoširdus. Gyvenime kiekvienas padarome klaidų ypač kai reikia pasisakyti viešai, daugelis nelemtus ištartus žodžius sureikšmina ir stigmatizuoja. Juk jis viešai pripažino suklydęs, juk žodį atsiprašau sunkiau ištarti, nei papeikti ar įžeisti kitą, be to, įvertinkime Lietuvos Bažnyčios hierarchinę struktūrą, bei jos įtaką kunigui Ričardui, daugelis dvasininkų yra senyvo amžiaus, todėl jų požiūris konservatyvus, o šis jaunas ir perspektyvus kunigas sugebėjo atjausti mus gėjus. Juk įsijautimas į kito situaciją ir solidarumas su kitaip mąstančiu, bei pakanta jo vertybėms, kurios nekenkia aplinkiniams – tai tikrasis Viešpaties Kristaus gailestingumo veidas – Ši paslaptis kiekvieno mūsų širdyje. Kunigas pasitelkė religinius palyginimus ir metaforas, gan idiliškas, tačiau aiškiai charakterizuojančias kilnų norą: atjausti silpnesnį: gėjų, senelį, invalidą. Nesakau, jog dabar gėjai turi pradėti tikėti Dievu, tačiau aš asmeniškai labai dėkingas šiam kunigui už supratingumą, ne kartą ir man teko gailėtis rūsčių savo žodžių, kuriuos tariau netgi artimiesiems. Mielieji, kiekvienas esame įskaudinę savo motiną, tad būkime sąžiningi vienas kitų atžvilgiu, klysti žmogiška, tačiau jei suklydęs atsiprašo, išreiškia lojalumą bendražmogiškumui, įsižiebia šviesa, atjautos liepsna, kurios aukurą patikėta saugoti mums kiekvienam: kai kurie jį gesina egoistiniais motyvais, kai kurie prie jo bėga šildytis. Daugiau tolerancijos kunigui, nes jo intencija atsiprašyti, kviečia dialogui bendrauti kiekvieną, atrasti humanišką požiūrį į kitokį: tikintį, ar ateistą, laisvamanį, pesimistą. Juk tarp pačių mūsų gėjų yra tam tikri diskriminaciniai dalykai, pavyzdžiui, manieringi arba „moteriški“ gėjai, patys juos smerkiame, nes ne duok Dieve jis savo manieromis ir kalba atkreips kitų dėmesį ir kiti supras, jog tu bendrauji su gėjumi. Manau, kunigas toks pat žmogus, kaip kiekvienas iš mūsų. Jis išdrįso nepaisant oficialios Bažnyčios politikos atsiprašyti LGBT bendruomenės, manau, jam tai reikšmingas žingsnis, ženklas netradicinės orientacijos tikintiesiems, jog Ričardas atviras dialogui, pokalbiui. Manau visų ištakų gailestingumas tai moralinė vaizduotė, kurią kasdien praturtiname sąveikomis su marginalais. Tiesą pasakius, viliuosi, jog kunigas Ričardas toliau neleis Bažnyčios patriarchams užpūsti tos atjautos liepsnelės gėjams ir puoselės ir kvies kitus tikinčiuosius puoselėtų toleranciją, kuri šildytų, guostų. Atleidžiu ir tariu tai nuoširdžiai Jums Kunige Ričardai Doveika.

Dov

2011-04-04 15:37:44

Pritariu Eraser, Domui ir visiems kitiems, kurie nemano, kad čia atsiprašymas ar bent jau nuoširdu. Buvo pasakyta viena nuomonė, o "atsiprašymas" tėra kitų paliepimų (gal vyskupų) vykdymas išsisukti iš susiklosčiusios situacijos. Juk iki šiol apie šį kunigą buvo tik gerai kalbama? Na, va ir pasikeis nuomonė, kad ne visi kunigai tokie jau šventi :P)

kasim

2011-04-04 16:20:53

Doveika man visada atrodė nuoširdus žmogus, o ir niekas iš viršaus nelieptų atsiprašinėti, priešingai, bažnyčios hierarchai ne kartą išreiškė neigiamą nuomonę apie homoseksualus, nė vienas iki šiol neatsiprašė.

mylintimerginas

2011-04-04 16:19:39

Mane tai džiugina faktas, kad bažnyčiai pasidarė ne vis vien, kokia yra mūsų nuomonė, net jei tai daroma tik dėl viešųjų ryšių. Bet ko atsiprašyme pasigedau ir kas, manau, buvo sąmoningai praleista - paaiškinimas, ką jis norėjo pasakyti arba kokia jo nuomonė dėl abortų ir homoseksualumo sąsajos. Čia jis nepaneigė to, vadinasi, atsiprašymas už tai, kad garsiai pasakė, o ne dėl to, kad taip mano.

EL-EL

2011-04-04 16:28:09

Manau jus galit but teisi, bet tikekimės, kad taip nėra...

Mantautus

2011-04-04 16:23:26

Žiūrėkim pozityviai - apie tai bent jau viešai pradedama kalbėti :) Jei jau gerbiamas Ričardas Doveika viešai atsiprašė šia tema, tai bus, manau, stiprus postūmis diskusijoms plėtoti. O su diskusijomis ateis ir supratimas bei tolerancija...

Chika

2011-04-04 16:36:06

To ir reikėjo tikėtis. Reikia mokėti atleisti, nes atsiprašyti ir peržengti savo orumo ribas juk ne kiekvienas sugebame. Pagirtina, manyčiau.:]

filavenart

2011-04-04 16:45:15

"Sakoma, kad suklysta tik tie, kurie nieko neveikia." tai jis nieko neveikia, tik klysta :D

GG

2011-04-04 17:27:11

"Pažįstamų žmonių rate yra ir homoseksualių asmenų, kurie yra tikintys katalikai. Juos gerbiu ir labai vertinu, o reikalus pasitaikius ir gyvybę atiduočiau už juos."

Koks "sventas melas":D

polarkreis

2011-04-04 17:52:39

Na, gražus jo atsiprašymas, smagu, kad esama dar ir padorių dvasininkų, nes tiek visos dvasininkijos, tiek gaila ir paties R. Doveikos padorumu darsyk būčiau nusivylęs..

sigge

2011-04-04 18:42:37

Fui, issigando, dabar seiliojas. Bando uzpakali issukt savo saldziom iki apsivemimo frazem. Fe....

lafumas

2011-04-04 19:44:10

Man tai ne atsiprasymo norejosi, o pasiaiskinimo. Ka kunigas norejo pasakyti ir kodel pasake butent tai ka pasake. Vis tik vieshas asmuo ir viesas pasisakymas yvyko - to prasyti turiu teise.

atsegtukas

2011-04-04 20:06:13

Komentarai po straipsniu zebra.lt:

Sugulovo priminimas 2011-04-04 18:27:26
Atsiminkit Ričardai savo slapyvardį " Vyšniukas ", kuriuo buvote užsiregistraves www.pazintys.lt portale. Ir savo kelionę į gretimą dekanatą su tada dar arkivyskupo titulą turėjusio Audriaus Bačkio prabangiu automobiliu. 2003 vasara. Valandas trunkantys skambučiai į mobilu ir baimes jausmas, kad dieve saugok nieks nepamatytu slapto vizito.
Krikščionybės ir katalikybės aš ( kaip gėjus ) neišsižadėsiu. O jūs, pamastykite ...

Buves sugulovas 2011-04-04 18:05:32
Mano liežuvis neapsiverčia jus draugas Ričardai Doveika vadinti kunigu. Jus esate bažnyčios gėda ir melo išraiška.
Esate iškalbus, meluojate į akis, su dailia savo šypsena. Jūs slepiatės po homoseksualaus žmogaus kauke.
Liūdiju prieš pati Dievą, kad esu su jumis mylėjasis ir tokių kaip aš ( tą žinau tiksliai ) buvo ne vienas vaikinas ir vyrukas.
Atgailaukite, tik ar sugebėsite ir rasite savyje tos drasos pasakyti tiesą. Dievas mato.

a_p

2011-04-04 20:32:36

jėga:D

Domas

2011-04-04 21:20:23

Nu jo, tik kad abudu rašyti vieno asmens. ..

craizy

2011-04-04 20:38:42

HM, manau kad tai nuosirdus atsiprasymas. kaip bebutu, malonu jau tai, kad visgi yra atsizvelgiama i musu nuomone, nesvarbu ar zmogui kazkas tai pasufliravo ar apsisprende jis pats. Butent po tokiu atsiprasymu supranti kad visgi kataliku baznycios nuomone kuria patys zmones o ne doktrynos. gal but visgi gali susigyventi homoseksualai ir baznycia? =)

ainas

2011-04-04 20:43:28

Ish tiesu, grazhus ir sazhiningas gestas atsiprashyti suklydus, ne taip ishsireishkus, ar esant ne taip suprastam.
Manau, kad tai pirmasis atvejis, kuomet zhmogus atsiprasho uzh savo netinkama poelgi.
O gal kas nors prisimena daugiau tokiu atsiprashymu?

kron

2011-04-04 21:02:03

Atsiprašyti yra geriau negu neatsiprašyti.

Anonimas

2011-04-04 21:26:05

Manau, faktas tai, kad zmogus atsipraso yra labai teigiamas ir gerbtinas. Padekokime gerb. kunigui, o ne peikime. Jei tai musu netenkina, tai ko reikia dar?

kandis

2011-04-04 21:39:44

kiekvienas mes klystam... Atsiprašė kunigas... (bet ne gėjų, o jų tėvų ir seserų, brolių). Būtų gražesnis ir labiau priimtinesnis atsiprašymas, jei būtų atsiprašyta ir mūsų... Jaučiuos kaip aborto atlieka...

tango4u

2011-04-05 02:21:00

ui tai gal atleiskime gatves chuliganams, kurie darko miesta - juk jie, galbuut - oi, atleiskime - to nenorejo - gal jie pasitaisys - oi, nebetikiu s :(

romietis-2001

2011-04-04 21:49:58

to atsegtukas:
kokios atgailos noretum, atsegtuk? Kodel nurodineji, ka Ricardas turetu veikti? I save pasiziurek, o dar geriau - pamastyk, jei dar sugebi mastyti, ar viskas gerai su proteliu paciam. Gal buvai kunigo pravarytas, kad sitaip koneveiki? O gal tiesiog fantazuoji savo lakia ir sergancia fantazija?
Nepyk, jeigu per stipriai pasakiau, tik atmink - nesielk niekad taip, kaip nenoretum, kad su tavimi pasielgtu. Graudu, kad sitaip piktai puoli kuniga. Nereikia. Atrask savy gerumo, o ne vien pykcio ir neapykantos seklas. Linkiu pasitaisyti ir ateityje buti geranoriskesniu.

Domas

2011-04-04 22:05:21

žmogus gi ne savo mintis surašė, o nukopijavo komentarus iš zebra.lt. kam taip karščiuotis?

sigge

2011-04-04 22:12:17

Matyt zmogui yra ko karsciuotis ir tik jam vienam zinoma kodel. O gal ir ne tik jam vienam:-D

on_line

2011-04-04 21:57:17

to romietis-2001
vaje,nauja anketa ir toks tekstas kaip is sakyklos..kas tu? :D :D

sigge

2011-04-04 22:04:16

Tokiais pasisakymais, jis tik dar karta parode tikraji Romos kataliku veida. Galiu garantuot, kad uz tokius zodzius, jis tikrai nebuvo paglostytas. Sitam atsiprasyme nebuvo ne laso nuosirdumo, tik plikos, standartines kunigu kartojamos frazes. Asmeniskai man, ne pries tai jo pasisakymas, ne dabartinis atsiprasymas, neturi jokios vertes. Nes sitais zmonem nei ju kalbom, as netikiu.

No_Fear

2011-04-04 22:04:51

R.Doveika siaip teigiamas kunigas, vienas is sviesuliu visoje kunigu bendruomeneje.. O jus ji taip uzsipuolete. Beje, labai nuosirdus atsiprasymas, reiktu dekoti uz tai...

materialGirl

2011-04-04 22:39:23

Aisku, geriau nei kokio Grazulio pozicija. Gal ir turi savo nuomone,bet suvokia,kad izeide tad ir atsipraso. As asmeniskai jauciuosi geriau,kad atsake asmeniskai i mano laiska ir,kad dar viesai atsipraso, nors visada lieka maza nuoskauda na kodel nebuvo galima pagalvoti pries kalbant????

saujaxxx

2011-04-04 22:44:52

Galiu prisipažinti, kad iki kol pamačiau šį laišką, plačiau su šita situacija nebuvau susipažinęs. Tad iškart susiradau Alytaus Naujienų straipsnį ir jį perskaitęs pagalvojau "ką čia Doveika "pripezėjo"?". Juolab, kad atsiprašymo laiškas skirtas homoseksualų šeimos nariams, opatys homoseksualai pamiršti, nors straipsnyje radau nuorodų į tiesioginį pasiūlymą gydytis: (Pasak kunigo, homoseksualiems žmonėms reikia pagalbos, kuria turi būti siekiama ne pakeisti seksualinę orientaciją, ne išgydyti nuo homoseksualumo, bet grąžinti į teisingą savo lyties supratimą ir į teisingą kitos lyties atradimą. Tam reikalingas dvasinis vadovavimas, maldos gyvenimas, psichologinė pagalba. )

Fairy-tale

2011-04-05 01:25:28

Dar kartą paskaityk tekstą:
"Pažįstamų žmonių rate yra ir homoseksualių asmenų, kurie yra tikintys katalikai. Juos gerbiu ir labai vertinu, o reikalus pasitaikius ir gyvybę atiduočiau už juos. Tai tikri dialogo žmonės, nuoširdūs supratime ir draugiški gyvenime. Už tai esu jiems dėkingas"
Nors šis bažnyčios elgesys man vis dar atrodo, kaip
gudresnės smegenų plovimo (botago ir meduolio) taktikos pasirinkimas, bet reikia pripažinti, kad iš Lietuvos bažnyčios hierarchų panašių žodžių retai susilauksi. Juk taip kalbėdamas Doveika pats labai rizikuoja savo lietuviška reputacija!
Taigi, bažnyčia lyg nejučia aktyviau slinktelėjo žmogiškumo ir savitario supratimo kryptimi, todėl privalu tai deramai įvertinti.

sigge

2011-04-05 01:49:22

Kuo jis rizikuoja? Kad jo laiskas pateko i gayline svetaine? Labai abejoju, ar sis laiskas kur nors placiau pasklis. Galu gale motinos, kurios buvo izeidinejamos placiu ziniasklaidos ratu, labai abejoju ar skaito kas rasoma gayline.
Is pradziu geju motinos, abortus darancios agresores. Tada jis nesupranta, kodel turetu atsiprasyt, o jau galiausiai pasiekia laiskas, su atsiprasymu. Tai yra politika.

tango4u

2011-04-05 02:11:12

Patikek, mano mama skaite :/
Jai ir tada, kadaise, buvo suknku susitaikyti su mano neordiniskumu, bet sita doveikos neapdaira susmukde ne tik ji, bet ir mano MAMA - kas kompensuos jos moraline (o ir fizine) skriuada? :(

sigge

2011-04-05 09:34:41

Dar ir kokia!!!

tango4u

2011-04-05 02:02:08

"Su atsiprašymo žinia prisiliečiu..." - nesiliesk prie manęs - ačiū! :(
"Sakoma, kad suklysta tik tie, kurie nieko neveikia..." - atvirkščiai, klysta tie, kurie veikia, o ne gyvalioja po bažnyčios prieglobsčio mantija :(
Tamstos atsiprašymas - tai myžčiojimas nežinia kur ir apie ką :(

Grejus

2011-04-05 08:42:08

Manau, atsiprašymas buvo nuoširdus. Panašaus atsiprašymo dar ilgai nesulauksim iš kitų dvasininkų už buvusius ir dar būsimus pasisakymus bei veiksmus. Šis atsiprašymas galėtų būti puikiu pavyzdžiu kitiems dvasininkams bei politikams, kaip reikia garbingai pasielgti, jei per neapdairumą įskaudinai bent dalį visuomenės ir pats tuo apsijuokei.
Beveik neabejoju, jog šį kun. R. Doveikos atsiprašymą labai prieštaringai vertins patys dvasininkai. Viešumoje to tikriausiai nebus paskelbta, bet gali būti, jog dalis dvasininkų jam už tai "duos velnių". Juk jie iki šiol nė karto nėra atsiprašę.

Lighthatfire

2011-04-05 22:16:02

As manau, kad atsiprasymas yra sveikintinas veiksmas, o kiek jis nuosirdus Dievas zino.

Kada priversim Grazuli su Uoka atsiprasyti.

Tik bendru pastangu deka... MES sugebame!!!

erotomanas

2011-04-06 15:32:58

Na , jei tai is tikro nuosirdus atsiprasymas - tai pagarba siam kunigui . Bet , nezinau kodel , sirdy giliai abejoju sio atsiprasymo nuosirdumu . Ypac zinant kataliku vyresnybes poziuri i homoseksualuma .

gintis13

2011-04-08 14:22:30

PAGARBA kun.RICARDUI!