Šiuo metu yra prisijungę 80 svečių ir 1 narys Jūs esate neprisijungęs |
Naudotojas Slaptažodis Prisiminti mane šiame kompiuteryje
| registruotis | Lietuvos vėliava Angliška vėliava
Visuomeninė Lietuvos LGBT svetainė
Visuomeninė Lietuvos LGBT+ svetainė
VOX club

Apklausa

Kaip vertinate G. Nausėdos pasisakymus LGBTQ+ temomis?

Rezultatai | Kitos apklausos

Balsų: 259, komentarų: 0

Renginiai

Boo! Hell Yeah Starter @ SOHO 10/29 22:00 - 10/30 07:00, SOHO CLUB, Vilnius

Our Time To Party @ SOHO 10/30 22:00 - 10/31 07:00, SOHO CLUB, Vilnius

Halloween-ovid-21 @ SOHO w DJ GYVATNEŠIS 10/31 22:00 - 11/01 07:00, SOHO CLUB, Vilnius

Visi renginiai »

Reklama



Atsiuntė Martynas, trečiadienį, 2021.10.13 15:40. Perskaityta 137 kartus

Istorijoje dėl VGTU inžinerijos licėjaus moksleiviams pateiktos informacijos, esą gamtoje nėra homoseksualių santykių, gėjai negali būti geri tėvai, o dauguma pedofilų yra homoseksualūs, – atomazga. Nors mokykla teigė, esą šios frazės per pamoką buvo pateiktos kaip mitai, o vėliau paviešintos be konteksto, paaiškėjo, kad tai nebuvo akcentuota ir mokiniai galėjo jas suprasti klaidingai, skelbia 15min. Todėl direktorei rekomenduota įvertinti mokyklos psichologės vestą pamoką ir daugiau dėmesio skirti pamokos vadybos bei šiuolaikinės pamokos aktualijoms.

Mokykla // Aut. Taylor WilcoxMokykla // Aut. Taylor Wilcox

„Mokyklos psichologės išsilavinimas atitinka Švietimo įstatyme nustatytus reikalavimus, <...> tačiau, parinkdama pamokos temą ir medžiagą, neįvertino temos jautrumo. <...> Licėjaus direktorei rekomenduota įvertinti, ar mokyklos psichologė nepažeidė Kodekso reikalavimų“, – pažymėjo Švietimo, mokslo ir sporto ministerija (ŠMSM).

„Išanalizavę mokyklos psichologės parengtą Pamokos planą ir skaidrių turinį, atkreipiame dėmesį, kad Pamokoje panaudota medžiaga nėra numatyta nei Psichologijos dalyko programoje, nei kitose Vidurinio ugdymo bendrosiose programose“, – teigiama oficialiame ŠMSM vertinime, kurį pirmadienį paviešino T.V.Raskevičius.

Anot ministerijos, „ši medžiaga vertintina kaip perteklinė“. Pamokos plane buvo nurodyta tema „Nukrypimai nuo normos. Penki mitai apie homoseksualumą“, pagrindinis pamokos tikslas – „aptarti seksualinių sutrikimų tipus siekiant suvokti nukrypimus nuo normos“, o uždaviniai – supažindinti su psichoseksualinių sutrikimų klasifikacija; psichoseksualinių sutrikimų galimomis priežastimis; kritiškai įvertinti visuomenėje sklandančius mitus apie homoseksualumą diskusijos metu. Tai esą rodo, kad psichologė siekė analizuoti mitus, kurie paneigiami šiuolaikinio mokslo ir nedera su bendražmogiškomis vertybėmis.

„Tačiau Pamokos šaltinių analizė rodo, kad Pamokai naudota medžiaga yra skirta mokslo (labiausiai psichiatrijos srities) bendruomenei. Be to, mokyklos psichologės parengtas skaidrių rinkinys pavadintas vienu pavadinimu „Psichoseksualiniai sutrikimai“, jame neužsimenama apie tai, kad vienoje iš skaidrių yra pateikti ne sutrikimai, o mitai, kuriuos planuota diskusijos metu paneigti. Tokia skaidrių pateiktis nesudarė prielaidų visiems mokiniams aiškiai suprasti pateiktą turinį. Atidžiai pamokos nesekęs mokinys galėjo būti suklaidintas, kurioje skaidrėje yra sutrikimai, o kurioje mitai".

Daugiau 15min.

Spausdintuvas versija spausdinimui | Pasidalinti pasidalinti | Klaida pastebėjote klaidą?

Dalinkimės

Email E. paštu

Dalintis su Facebook Facebook

Dalintis su Twitter Twitter

Dalintis su Myspace MySpace

Dalintis su Frype.lt Frype.lt

Dalintis su Blake.lt Blake.lt

Komentarai

Norėdamasi komentuoti, turite būti užsiregistravęs ir prisijungęs

prisijungti | registruotis