Šiuo metu yra prisijungę 55 svečiai ir 7 nariai Jūs esate neprisijungęs |
Naudotojas Slaptažodis Prisiminti mane šiame kompiuteryje
| registruotis | Lietuvos vėliava Angliška vėliava
Visuomeninė Lietuvos LGBT svetainė
Visuomeninė Lietuvos LGBT+ svetainė
patyčių prevencija

Apklausa

Ar \"Laisvės partija\" turėtų palikti daugumą, jei taip ir nesulauks koalicijos partnerių palaikymo dėl Narkotikų dekriminalizavimo ir Partnerystės įstatymo?

Rezultatai | Kitos apklausos

Balsų: 121, komentarų: 0

Renginiai

Žmogaus teisių diena 12/10 - 12/10

Visi renginiai »

Reklama



Atsiuntė Jonatanas2, šeštadienį, 2021.10.23 22:59. Perskaityta 302 kartus

„Viagra“, afrodiziakai, prezervatyvai su spygliukais, superkremai... Atrodo, išbandyta tikrai daug, bet iki visiškos palaimos kažko stinga. Jei norisi, kad seksas teiktų maksimalų malonumą, o pasiekimai lovoje neverstų nerimauti, turėtumėte atsižvelgti į toliau išvardytus delfi.lt skelbiamus patarimus. Atminkite, kad puikų rezultatą neretai užtikrina elementarūs įpročiai ir nieko nekainuojančios nuostatos.

BučinysBučinys

Šiame straipsnyje pateikiama informacija skirta asmenims nuo 18 metų.

1. Kokybiškai išsimiegokite!
Miego trūkumas tiesiogiai susijęs su libido smukimu. O ar žinojote, kad sveiku laikomas vyras per naktį patiria nuo trijų iki septynių erekcijų. Įvykus erekcijai, į penį, kaip žinia, priteka daug deguonies turinčio kraujo, o šitai reiškia, kad kuo trumpiau vyras miega, tuo mažiau kuro priteka į jo „baką“.

2. Būtinai „treniruokitės“!
Apmaudžiai klysta tie, kurie galvoja, kad kuo ilgiau užsitęs laikotarpis be sekso, tuo svaigesnių orgazmų vėliau pavyks patirti. Deja, yra kitaip, mat norint sužibėti pasiekimais sekso srityje, lygiai kaip sporto atveju, privaloma treniruotis.

3. Sveikai maitinkitės!
Riebus maistas, ypač prieš meilės žaidimus, gali trukdyti sklandžiai priartėti prie logiškos tokių žaidimų pabaigos. O ar žinojote, kad cinko ir vitamino B trūkumas mažina testosterono atsargas?

4. Nesižavėkite dviračiais!
Pernelyg užsitęsęs ir ypač glaudus penio sąlytis su kietu ir ne itin patogiu balnu gali privesti prie penio „nusilpimo“, t. y. sutrikdyti jo kraujotaką. Jeigu gyvenimas be dviračio jums neįsivaizduojamas, bent balną pakeiskite minkštesniu.

5. Nenusiteikite pralaimėti!
Laimėjimai skatina testosterono gamybą, o šitai, savo ruožtu, didina seksualinį aktyvumą, be to, ne trumpam, o net kelioms paroms. Iškovotos pergalės gerokai papildo seksualinį rezervą.

6. Pamirškite apie įžanginę taurę vyno!
Pernelyg gausus alkoholio vartojimas mažina testosterono atsargas ir lemia silpnesnį susijaudinimą bei orgazmą/

7. Pamirškite apie įžanginę cigaretę!
Rūkymas kenkia ne tiktai plaučiams. Privalote suprasti, kad dėl šio žalingo įpročio prastėja kraujo cirkuliacija genitalijų srityje. Impotencija ir įvairaus sunkumo erekcijos sutrikimai rūkalius ištinka dukart dažniau negu nerūkančius vyrus.

8. Atsisakykite kvaišalų!
Dėl kvaišalų (narkotikų) vartojimo testosterono gamyba pradeda „buksuoti“ ir šitai paveda pačiu svarbiausiu momentu.

Daugiau Delfi.

Spausdintuvas versija spausdinimui | Pasidalinti pasidalinti | Klaida pastebėjote klaidą?

Dalinkimės

Email E. paštu

Dalintis su Facebook Facebook

Dalintis su Twitter Twitter

Dalintis su Myspace MySpace

Dalintis su Frype.lt Frype.lt

Dalintis su Blake.lt Blake.lt

Komentarai

Norėdamasi komentuoti, turite būti užsiregistravęs ir prisijungęs

prisijungti | registruotis