Šiuo metu yra prisijungę 153 svečiai ir 9 nariai Jūs esate neprisijungęs |
Naudotojas Slaptažodis Prisiminti mane šiame kompiuteryje
| registruotis | Lietuvos vėliava Angliška vėliava
Visuomeninė Lietuvos LGBT svetainė
Visuomeninė Lietuvos gėjų ir lesbiečių svetainė

Apklausa

Jei dabar vyktų balsavimas į LR Seimą, už kurią partiją balsuotumėte?

Rezultatai | Kitos apklausos

Balsų: 418, komentarų: 8

Reklama


Renginiai

SOHO LIVE - Alyssa Van Delle feat. Matteo Bocciarelli (UK / IT) 02/23 22:00 - 02/24 07:00, SOHO CLUB, Vilnius

Darkness @ Glamour Gay Sauna 02/23 22:00 - 02/24 08:00, Glamour Gay Sauna, Vilnius

Spice Up Your Dance @ SOHO 02/24 22:00 - 02/25 07:00, SOHO CLUB, Vilnius

Gay Naked party @ Glamour Gay Sauna 02/24 22:00 - 02/25 08:00, Glamour Gay Sauna, Vilnius

Sunday Chill @ Glamour Gay Sauna 02/25 20:00 - 02/26 03:00, Glamour Gay Sauna, Vilnius

Visi renginiai »

Atsiuntė kandis, Aivmed, penktadienį, 2018.01.05 11:48. Perskaityta 677 kartus

Rašau norėdama išsakyti savo nuomonę apie toleranciją ir jos nebuvimą mūsų gimtoje Lietuvoje. Jau kurį laiką esu išvykusi į užsienį ir iš pradžių maniau, kad išvykau, nes norėjau užsidirbti, bet bėgant laikui supratau, kad aš nenoriu grįžti. Ir kaip jums atrodo, kodėl?

KomentaraiKomentarai

Nenoriu, kad mano vaikai augtų tokioje nesubrendusių žmonių apsuptyje. Niekada nebuvau už ar prieš netradicinių pažiūrų poras. Turiu omeny V+V arba M+M. Bet kai pasiskaičiau komentarus prie straipsnio apie vaikelio susilaukusias dvi moteris, tiesiog pakraupau.

Žmonių nesupratingumas tiesiog perkopė visas ribas. Skaitant komentarus darėsi liūdna dėl tų dviejų moterų ir dar labiau darėsi pikta dėl komentatorių, kurie smerkė jas. Norėjau parašyti komentarą pati, bet nenorėjau būti užmėtyta akmenimis. Geriau išliksiu anonimiška ir galbūt bent kažkam įkrėsiu nors mažą dalelę proto.

Žmonių nesupratingumas tiesiog perkopė visas ribas. Skaitant komentarus darėsi liūdna dėl tų dviejų moterų ir dar labiau darėsi pikta dėl komentatorių, kurie smerkė jas. Norėjau parašyti komentarą pati, bet nenorėjau būti užmėtyta akmenimis. Geriau išliksiu anonimiška ir galbūt bent kažkam įkrėsiu nors mažą dalelę proto.

Tikiu, kad jeigu paskelbsite šį laišką, pusė Lietuvos žmonių ras prie ko prikibti, užsipulti, bet taip tik dar kartą įrodys, kad aš esu teisi. Taigi, kokią teisę žmogus turi smerkti kitą žmogų dėl jo pasirinkimo? Jokios. Niekas negimė tobulas.

Augina netoleranciją

Kai vaikas gimsta, jis nesupranta, ar jam patinka moterys, ar jam patinka vyrai. Iš tiesų net negalima teigti, kad tai yra pasirinkimas, nes vieni žmonės supranta, kad juos traukia tos pačios lyties atstovai dar būdami visai jauni, o kiti tai suvokia tik susidūrę su priešingos lyties atstovais.

Kaip žmonės drįsta sakyti, kad jau geriau vaikas augtų su tėvais, kurie nei vienos blaivios dienos nemato, arba iš viso vaikų namuose. Iš kur atsiranda netolerancija? Ji atsiranda būtent iš tokių žmonių, kurie teigia tokius dalykus. Jų vaikai, manydami, kad viskas, kas jų tėvams yra nenormalu, pradeda tyčiotis iš vaikų, kurie mokykloje yra prasčiau apsirengę arba neturi naujausio telefono.

Lygiai taip pat jų vaikai tyčiosis iš tų dviejų moterų vaikelio tik dėl to, kad jų tėvams atrodo nenormalu, kad dvi moterys augina vaiką. Supraskit pagaliau, kartais nėra pasirinkimo, žmogelis jau gimsta su polinkiu į tos paties lyties atstovus ir nieko nepakeisit. Tai nėra kažkokia liga ar nukrypimas. Tai normalu.

Daugiau LRytas.lt.

Spausdintuvas versija spausdinimui | Pasidalinti pasidalinti | Klaida pastebėjote klaidą?

Dalinkimės

Email E. paštu

Dalintis su Facebook Facebook

Dalintis su Twitter Twitter

Dalintis su Myspace MySpace

Dalintis su Frype.lt Frype.lt

Dalintis su Blake.lt Blake.lt

Komentarai

Norėdamasi komentuoti, turite būti užsiregistravęs ir prisijungęs

prisijungti | registruotis

UTF16

2018-01-05 12:49:55

Nesakau, kad nuomonė bloga, bet tokie raginimai kaip „supraskit pagaliau“, pasakymai „nesubrendę žmonės“, „tai normalu“ ir t. t. skamba labai jau naiviai.

katinas

2018-01-05 13:03:05

komentatoriai baisiai rašo apie bet ką. Mašina sutraiško žmogų - “taip ir reikėjo, visi piestieji ir dviratininkai yra pyderai, atmatos, pamatai einantį per perėją ir sudaužai suskį, kad daugiau noras nekiltų” . Koks nors nusikaltėlis padaro nusikaltimą - “prie ruso taip nebuvo, o visi lietuviai, ypač jaunimėlis Grybo praplautomis smegenimis yra gaidžiai, Putinas mus išgelbės ir nebebus taip” . Straipsnis apie globalinį atšilimą - “fantastika, dūchai. Koks dar atšilimas kai algos tokios? Užmušti tokius rašinėlių autorius!” . Straipsnis apie draugystę ir toleranciją - “ble, anksčiau iki Berlyno nužygiavome, o dabar? Nachui, užmušti visus, psihiniai ligoniai, kiaurašikniai!!!”.
Žodžiu troliai geba patrolinti visomis pasaulio temomis. Nemanau, kad pas mus Lietuvoje žmonės labai blogi ( bent didesnioji dalis ). Tiesiog yra tam tikra visuomenės dalis kuri garsiai loja, nori daug dėmesio, šantažuoja, terorizuoja, išbalancuoja visą likusią visuomenės dalį ir niekas kol kas rimtai į tai nežiūri. Kai kurių kitų valstybių saugumas po truputį naikina tas trolių ordas, drasko jų lizdus, suiminėja, ar išviešina įtartinus personažus ir pan. o pas mus matyt laukia kol kas nors tikrai blogo atsitiks ir paskui svarstys ar verta kažką daryti.

UTF16

2018-01-05 13:16:08

Taip, baisių komentatorių yra visur. Bet iš pliusiukų ir minusiukų po straipsniais santykio akivaizdžiai matyti, ką žmonės šiomis temomis mąsto ir kad privačioje erdvėje toks nuomonės reiškimo būdas yra vyraujantis.

Dar tokia pastaba – man susidarė įspūdis, kad latviškuose portaluose padėtis yra kažkiek geresnė. Aišku, gali būti ir taip, kad jie tiesiog geriau moderuojami.

katinas

2018-01-05 16:37:28

Pliusai ir minusai irgi nėra tikslus rodiklis. Klausimas kiek tų pliusų prisidėlioja troliai vieni kitiems, kiek tų pliusų prideda anoniminės, netikros, melagingos, ar net botų sukurtos anketos.
Tarkim pavyzdys - NATO tyrėjai nustatė, kad Twiteryje maždaug 50 - 80% komentarų apie juos yra sugeneruojami “botų”. Žodžiu internete kariauja net nebetikri žmonės, o robotai. Ta pati situacija iš dalies tikėtina ir mūsų vietiniuose “Delfigrado fortuose”

mano

2018-01-05 17:16:13

Sutinku, kad ten yra botų. Bet žinau, kad ir realiai yra daug žmonių mąstančių, kaip komentatoriai. Tik lengviau tikėt, kad taip nėra, ypač jei save alsupi išsilavinusiais žmonėmis

Mamy

2018-01-05 19:01:50

galima būtų bent mintyse atlikti eksperimentą: Dvi labai žymios LT moterys oficialiai paskelbia, jog susituokė arba gyvena kartu partnerystėje. Įsivaizduokime aplinkinių reakciją. Bent jau iš prestižinių darbų jos tikrai turėtų dingti. O dabar tokia pati realybė Vokietijoje. Dvi 50- metės gražuolės, populiariausių TV laidų vedėjos, profesorės, žurnalistės ir t.t. ir...nieko. Nepastebėjau viešoje erdvėje jokio purvo. Net komentatorių tarpe. Taigi, skirtumas milžiniškas, ar ne?

Oxious

2018-01-05 19:11:28

Yra trolių komentatorių, yra ir botų. Tačiau bendru atveju komentarai parodo mūsų visuomenės brandą. Negatyvūs, niekinantys, grasinantys komentarai nedominuotų - jei jie nebūtų pozityviai priimami aplinkos. O ir komentuoja toli gražu ne vien troliai. Kiek buvo keliama bylų dėl neapykantos kurstymo internete - teisiamieji: mokytoja, kunigas, pensininkė. Ar tai troliai, ar tiesiog visuomenės veidas?

Manau, kad daugumą įžeidžių ar grasinančių komentarų apie LGBT nurašyti ant trolių yra tiesiog bandymas ignoruoti objektyvią socialinę aplinką ir realybę, kurioje „pydarams nėra vietos“. Nebent Vilniuje, savame socialiniame burbule.

katinas

2018-01-05 21:02:47

Kad jūs nelabai suprantat sąvokos "trolis". Trolis neturi socialinio statuso, lyties, tautybės, religijos, metų, rasės ar dar ko. Tai yra virtualioje erdvėje parazituojantis personažas. Ir juo gali būti bet kas - bedarbis, zekas, solidus verslininkas, pensininkas, kiemsargis, gydytojas, pats prezidentas, ar gayline vadas ir pan.
Kenkiama dėl įvairių priežasčių - noro pasilinksminti, pakenkti konkrečiam žmogui ar tam tikrai žmonių grupei, dėmesio stokos, depresijos, pinigų, kitų savanaudiškų tikslų, psihikos sutrikimų ir tt.
Kunigas labai geras pavyzdys. Jie dažniausiai trolina siekdami sustiprinti savo pozicijas visuomenėje. Vyresnius žmones jie verbuoja, kursto bažnyčiose ir per televeviziją, o štai prie jaunesnių lenda naudodami internetą. Gana dažnu atveju šiuolaikinis trolis gali būti lyginamas su agitatoriumi. Kaip senovėje misijonieriai kalbomis skatino mušti "ištvirkėlius pagonis", taip ir dabar.
Aišku, internetui suversti kaltę būtų naivu, bet paskelbus rimtą trolių medžioklę padėtis tikrai pagerėtų. Per juodus žiniatinklių debesis prasiskvefbtų bent keli pozityvumo spinduliai :D

Oxious

2018-01-05 21:07:13

Trolis niekada nesiekia sustiprinti savo pozicijas. Esminis trolio tikslas - sujaukti nusistovėjusią tvarką, išprovokuoti erzelį, t.y. sukelti emocinę reakciją.

https://lt.wikipedia.org/wiki/Trolis_(internete)

Domimi

2018-01-05 22:15:45

Pardon, bet vienas kunigas, viena mokytoja ir viena pensininkė toli gražu ne visuomenės veidas, o atskiri individai su savo pozicijomis. Kiek tos pozicijos teisingos yra visai kitas klausimas.

Galiu iš patirties pasakyti, kad daugiausia patys ir gyvenat socialiniame burbule, kur a la visi aplink homofobai.

Oxious

2018-01-05 22:52:03

Realybė be burbulų:
https://www.15min.lt/naujiena/aktualu/lietuva/apklausa-lietuviai-labiausiai-es-nenoretu-tureti-homoseksualo-bendradarbio-56-534127

miria

2018-01-05 22:18:59

smagu kai trolinmui naudojami realus faktai o ne gandai smagu pilti sudus kai ju negali pasnekovas paneikit

Mamy

2018-01-06 09:51:33

lengva kaltinti tą mistinę būtybę "trolį". Man regis, dar pavojingesni yra visokie vicemerai (o gal net ir merai?) ir t.t., net kai kurių dienraščių redaktoriai, neretai "numetantys" kokią paniekinančią, pajuokiančią repliką gėjų adresu. Būtent šitie homofobai "užduoda toną" visuomenėje.

AlisaII

2018-01-06 11:15:41

paspaudziau pliusa. bet matau daug minusu..

AlisaII

2018-01-08 13:23:04

Padesiu Lrytas minusa nes man padejo Kaip norite nenorit draugauti su TS (Trans) GERAI !