Šiuo metu yra prisijungę 117 svečių ir 59 nariai Jūs esate neprisijungęs |
Naudotojas Slaptažodis Prisiminti mane šiame kompiuteryje
| registruotis | Lietuvos vėliava Angliška vėliava
Visuomeninė Lietuvos LGBT svetainė
Visuomeninė Lietuvos gėjų ir lesbiečių svetainė
Prevencijos Centras

Apklausa

Ilgiausių jūsų santykių su antra puse trukmė:

Rezultatai | Kitos apklausos

Balsų: 1282, komentarų: 8

Reklama


Renginiai

Transseksualų atminimo diena 11/20 - 11/20

Pasaulinė AIDS diena 12/01 - 12/01

12-asis TJA gimtadienis klube Relax 11/17 22:00 - 23:45, Klubas Relax, Vilnius

Underwear Party @ Glamour Gay Sauna 11/17 22:00 - 11/18 08:00, Glamour Gay Sauna, Vilnius

SoHot Fall in Glam @ SOHO 11/17 22:00 - 11/18 07:00, SOHO CLUB, Vilnius

GayLine.lt meet-up | SOHO LIVE - Kitty Tray & Kitten T 11/18 22:00 - 11/19 07:00, SOHO CLUB, Vilnius

Gay Naked Party @ Glamour Gay Sauna 11/18 22:00 - 11/19 08:00, Glamour Gay Sauna, Vilnius

„Žalgirės" 11/19 18:00 - 21:15, Nacionalinis Kauno dramos teatras, Kaunas

Sunday Chill @ Glamour Gay Sauna 11/19 20:00 - 11/20 03:00, Glamour Gay Sauna, Vilnius

Sweet Hard Candy @ SOHO 11/24 22:00 - 11/25 07:00, SOHO CLUB, Vilnius

Final Autumn Blast! @ SOHO 11/25 22:00 - 11/26 07:00, SOHO CLUB, Vilnius

Visi renginiai »

Atsiuntė Oxious, sekmadienį, 2017.06.04 10:55. Perskaityta 1408 kartus

Ar prisimenate Telšių mokytojos, dorovingos dievo tarnaitės, pasakojimus apie vaikus prievartaujančius ir savo nužudytų aukų kūnus kramsnojančius maniakus gėjus?

A. RudomanskisA. Rudomanskis

Tikybos mokytojai Loretai Raudytei turėtų būti žinoma, kad Lietuvoje Nepilnamečių apsaugos nuo neigiamo viešosios informacijos poveikio įstatymas erotinio pobūdžio turinį priskiria neigiamą poveikį nepilnamečiams darančiai informacijai. Tačiau panašu, kad šis žemiškasis įstatymas pedagogei pasirodė nevertas dėmesio šventoje akistatoje su jos dieviškaisiais įsitikinimais – moteris pamokoje leido sau detaliai apibūdinti, kaip ji pati įsivaizduoja gėjų, suprask – „iškrypėlių“, seksą ir kokiais būdais jo metu naudojamos įvairios Dievo duotos kūno dalys. Visa tai ji papildė teiginiais apie tariamą homoseksualių asmenų polinkį į kanibalizmą ir seksualinį išnaudojimą – galbūt žinodama, galbūt ir ne, kad kartu su pornografija tas pats įstatymas draudžia tyčiotis ar niekinti žmonių grupę, be kita ko ir seksualinės orientacijos pagrindu. Pamokos skaidrėse ji vaivorykštės vėliavą papildė kūju ir pjautuvu – kaip vėliau aiškino prokurorams, esą kažkur girdėjusi, kad šiais laikais gėjai išpažįsta kairiąją ideologiją.

L.Raudytė vėliau pareiškė, kad visuomenės reakcija į jos skleidžiamą propagandą jai grąžino prisiminimus apie sovietmetį, nes juk ji nebegalinti pono Dievo palaimintame darbe su nepilnamečiais reikšti savo nuomonės! Tačiau gūdų sovietmetį, kai laistant krauju pastatyta imperija skelbėsi esanti teisingiausia pasaulio valstybė su „teisingu“ požiūriu į besišypsančius ir „neiškrypusius“ (todėl, žinoma, šiukštu ne homoseksualius) darbo žmones, prisiminė ir jos kritikai – tuo metu vyrų homoseksualumas buvo kriminalizuotas. Dar visai neseniai, prieš ketverius metus, parodoje „Nuo sutemų iki aušros. 20 LGBT laisvės metų Lietuvoje“ prisiminėme, kad prieš pat homoseksualumo dekriminalizavimą laisvoje Lietuvoje nesunkiai sutilpo atsargi, bet drąsi LGBT bendruomenė. Buvo galima įsigyti periodinės spaudos, pasklaidyti pažinčių skelbimus. Bendruomenė tikėjo, kad nuo pasipriešinimo sovietinėms represijoms neatsiejamos individo laisvės idėjos netrukus sukurs palankią aplinką ir „netradiciniam“ seksualumui.

L.Raudytė dievagojosi, kad pamokoje paskelbtus teiginius rado dr. Paul’o Cameron’o iš Šeimos tyrimų instituto (Family Research Institute) lankstinukuose. Tačiau mokytoja šia tema domėjosi ir anksčiau. Ji yra pasirašiusi Vilniaus forumo kreipimąsi prieš „Baltic Pride“ eitynes. Tame kreipimesi nedviprasmiškai buvo siekiama uždrausti renginį. Eitynių organizatoriai tekste išplūsti „naujaisiais Lietuvos pavergėjais ir mūsų laisvės griovėjais“. Tekstas ir dabar prieinamas nacionalistiniame portale „Propatria“. Turime informacijos, kad prieš LGBT asmenų lygybę nukreiptus lankstinukus ji ne tik gaudavo iš „kažkokių seminarų“, bet ir platino ne pirmus metus. Lankstinukai yra parengti VšĮ „Krikščioniškosios Kultūros Institutas“, kuriam vadovauja Renato William Murta De Vasconcelos. Pastarasis, globojamas Šiaulių Vyskupijos, yra organizacijos „Tradition, Family and Property“ atstovas – ši organizacija yra pabrėžtinai prieš skyrybas ir prisistato antikomunistine. Ji finansuoja lobistinę veiklą prieš „nestandartinį“ seksualumą.

P.Camerono platinami tekstai įrodinėja, kad esą nusikaltimai tarp homoseksualių asmenų labiau paplitę nei neapykanta prieš juos pačius. O mokytojos panaudoti lankstinukai, užuot juose citavus objektyvius ir pripažintus mokslo šaltinius, pilni išnašų į… savo pačios tekstus ir pranešimus konferencijose. Beveik nerasite šaltinių senesnių kaip 1990 m., nors nuo tada žinių visuma apie seksualinę sveikatą ir saugų seksualinį elgesį gerokai pasikeitė ir išsiplėtė tiek tarp heteroseksualių, tiek tarp homoseksualių asmenų.

Gal ir nenuostabu, nes 1995 m. P.Camerono licencija dirbti psichologu buvo sustabdyta, o dėl mokslinės etikos pažeidimų nuo jo atsiribojo net mokslinės asociacijos. Bet tai nesutrukdė 2010 m. jam rėžti kalbas Seime (išlikusi nuotrauka, kur jam iš šonų sėdėjo parlamentinės grupės „Už žmogaus orumą“ narė Vilija Aleknaitė-Abramikienė ir parlamentinės grupės „Už žmogaus orumą“ narys Mantas Adomėnas – pastarasis vėliau nuo P.Camerono teiginių viešai atsiribojo) ir Mykolo Romerio universitete, kuriame jis vis dar pristatytas kaip mokslininkas. Viename iš savo lankstinukų P.Cameronas gąsdina, kad, gėjams keliaujant, „švieži amerikietiški mikrobai gabenami į Europą“.

Daugiau 15min.

Spausdintuvas versija spausdinimui | Pasidalinti pasidalinti | Klaida pastebėjote klaidą?

Dalinkimės

Email E. paštu

Dalintis su Facebook Facebook

Dalintis su Twitter Twitter

Dalintis su Myspace MySpace

Dalintis su Frype.lt Frype.lt

Dalintis su Blake.lt Blake.lt

Komentarai

Norėdamasi komentuoti, turite būti užsiregistravęs ir prisijungęs

prisijungti | registruotis

gelyno_boba

2017-06-04 12:46:12

Užneša ir man į sovietmetį tai, kad visi, kažką blogo sakantys apie homoseksualumą, turi būti užčiaupti ir užtampyti po teismus. Vargšė mokytoja jaučiasi nuskriausta, tačiau kai reikalas paliečia eitynes, pati noriai inicijuoja draudimus. Užčiaupkime vieni kitus - būsime saugūs.

UTF16

2017-06-04 14:13:15

Taip, galima kovoti už be galo svarbią teisę visokioms davatkėlėms skleisti demagogiją apie homoseksualizmą / homoseksualumą. Čia ne juokelis, tokia teisė yra ir ją turėti yra labai svarbu.

Bet jei klausi, kas svarbiau – ar tos davatkėlės teisė būti nepatampytai po teismus, ar mano teisė normaliai gyventi, tai aš labiau renkuosi savo teisę normaliai gyventi.

Nes matai, mūsų visuomenėje visada buvo, yra ir bus nežmoniškai didelis interesas kažką paburbėti apie gėjus. Apie hetero poras tokio intereso nėra. Bet kuri hetero pora turi visišką visuomenės užnugarį ir turi teisę normaliai gyventi. Gėjai tokios teisės neturėjo ir greitu metu neturės, nes davatkėlių teisė pabambėti yra labiau ginama nei gėjų teisė normaliai gyventi.

Weltschmerz

2017-06-05 09:49:27

Man autorius irgi yra LGBT davatkėlė - nei daugiau, nei mažiau. Jokio kokybinio skirtumo.

kron

2017-06-06 05:09:13

a. a. Leonidas Donskis juos taip ir vadindavo - žmogaus teisų davatkomis.

Wincik

2017-06-06 13:26:30

Vakarų pasaulyje LGBT teisės visuomet rėmėsi tokių "davatkų" nuoširdžiu, nemokamu arba prastai apmokamu darbu, viešais protestais, viešu diskurso formavimu, watchdog veiksmais, politiniu lobizmu.

Tačiau yra tokių šalių, kur jų beveik nėra arba jie(jos) nepakankamai palaikomos visuomenės. O tokiose šalyse pirmiausia tos "davatkos", o vėliau jei blogėja kartu ir kiti LGBT žmonės (naujausios žinios iš Čečėnijos, Indonezijos) patiria tai, ko ir jums nelinkėčiau.

O a.a. L.Donskis buvo tas žmogus, kuris irgi aktyviai kovojo už LGBT teises tiek, straipsniais, tiek renginiais, tiek viešose diskusijose. Kartu teko rengti, dalyvauti ir siekti bendro tikslo. Taigi...