Šiuo metu yra prisijungę 138 svečiai ir 40 narių Jūs esate neprisijungęs |
Naudotojas Slaptažodis Prisiminti mane šiame kompiuteryje
| registruotis | Lietuvos vėliava Angliška vėliava
Visuomeninė Lietuvos LGBT svetainė
Visuomeninė Lietuvos gėjų ir lesbiečių svetainė
LGBT paramos gruopė

Apklausa

Ilgiausių jūsų santykių su antra puse trukmė:

Rezultatai | Kitos apklausos

Balsų: 1313, komentarų: 8

Reklama

Renginiai

Transseksualų atminimo diena 11/20 - 11/20

Pasaulinė AIDS diena 12/01 - 12/01

GayLine.lt meet-up | SOHO LIVE - Kitty Tray & Kitten T 11/18 22:00 - 11/19 07:00, SOHO CLUB, Vilnius

Gay Naked Party @ Glamour Gay Sauna 11/18 22:00 - 11/19 08:00, Glamour Gay Sauna, Vilnius

„Žalgirės" 11/19 18:00 - 21:15, Nacionalinis Kauno dramos teatras, Kaunas

Sunday Chill @ Glamour Gay Sauna 11/19 20:00 - 11/20 03:00, Glamour Gay Sauna, Vilnius

Sweet Hard Candy @ SOHO 11/24 22:00 - 11/25 07:00, SOHO CLUB, Vilnius

Sauna Afterparty @ Glamour Gay Sauna 11/24 22:00 - 11/25 08:00, Glamour Gay Sauna, Vilnius

Final Autumn Blast! @ SOHO 11/25 22:00 - 11/26 07:00, SOHO CLUB, Vilnius

Visi renginiai »

Diskusijos

Moderatorius: Aivmed

Diskusijos » Bendros »Kas jus šiandien nustebino?

358 puslapiai   1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | 219 | 220 | 221 | 222 | 223 | 224 | 225 | 226 | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | 237 | 238 | 239 | 240 | 241 | 242 | 243 | 244 | 245 | 246 | 247 | 248 | 249 | 250 | 251 | 252 | 253 | 254 | 255 | 256 | 257 | 258 | 259 | 260 | 261 | 262 | 263 | 264 | 265 | 266 | 267 | 268 | 269 | 270 | 271 | 272 | 273 | 274 | 275 | 276 | 277 | 278 | 279 | 280 | 281 | 282 | 283 | 284 | 285 | 286 | 287 | 288 | 289 | 290 | 291 | 292 | 293 | 294 | 295 | 296 | 297 | 298 | 299 | 300 | 301 | 302 | 303 | 304 | 305 | 306 | 307 | 308 | 309 | 310 | 311 | 312 | 313 | 314 | 315 | 316 | 317 | 318 | 319 | 320 | 321 | 322 | 323 | 324 | 325 | 326 | 327 | 328 | 329 | 330 | 331 | 332 | 333 | 334 | 335 | 336 | 337 | 338 | 339 | 340 | 341 | 342 | 343 | 344 | 345 | 346 | 347 | 348 | 349 | 350 | 351 | 352 | 353 | 354 | 355 | 356 | 357 | 358

Kas jus šiandien nustebino?

jvd, 34 m.

Meistras

Narys nuo: Spa 15, 2001

Siuntimai: 1681

Vietovė: Vilnius

 Nusiųsta: 2014-10-31 00:17

2014-10-31 00:08, Zinger parašė:
Good point, priimu, gal tikrai taip ir yra, tačiau aš "nepagarbą žmogui" traktavau per teisinę prizmę, kur žmogaus garbės ir orumo įžeidimas gali būti baudžiamas ir BK, ir ATPK, nes visgi, su teisininku diskutuoju, tačiau jeigu pamirštume tai, būtų labai teisinga, ką tu sakei, bet mes tada pereinam į kitą dimensiją( o gal liekam ten pat).
taigi, o kaip aš fiziškai persilieju su nuomone? kur ribos tarp tavo fiziškumo ir nuomonės? ar nuomonė negali būti fizine?

Aišku, gal neturėtume, o gal turėtume, nes būtų viskas vykę kitaip.


Nėra jokio teisės akto, kuris imperatyviai paskelbtų, kad reikia „gerbti žmogų“. (Kuo tai turėtų pasireikšti ir kaip tai būtų užtikrinama, visų pirma?) Bylos dėl garbės ir orumo įžeidimo -- visai kita opera. Galiu viešai pareikšti net per TV, kad X nuomonės negerbiu ir niekas man už tai bylos neiškels.

Zinger, 22 m.

Aistruolis

Narys nuo: Sau 17, 2014

Siuntimai: 130

Vietovė: Kaunas

 Nusiųsta: 2014-10-31 00:21

2014-10-30 23:49, jvd parašė:

2014-10-30 23:41, Zinger parašė:
Well, žmogaus nuomonė yra nuomonė, gyvename nuomonių pasaulyje, o teigti, kad vienas dalykas yra teisingas, racionalus ir absoliutus, o kitas- ne, tai jau yra nepagarba žmogui. /../


Man atrodo, mielas Zinger, kad diskusija prasidėjusi tokia aukšta gaida, greitai ritasi pakalnėn.

Neimdamas domėn tolimesnių Tavo pasvarstymų, atsakysiu į konkrečiai šitą.

Taip, galima nesutikti su nuomone, nes nuomonė gali būti klaidinga, stačiai kvaila, niekuo nepagrįsta. Tokios nuomonės pavadinimas kvaila, nepagrįsta ir klaidinga nėra jokia „nepagarba žmogui“. Kas ta nuomonė? Gal žmogaus dantys? Veido oda? Plaukai? O gal nuomonė yra kokia kita kūno dalis? Kodėl nuomonės kritika turi užgauti? (Mane visuomet stebino žmonių fizinis persiliejimas su savo nuomone, ypač kai išvysto tokią neįtikėtiną strategiją savo nuomonei ginti: „Šiukštu, nedrįsk kritikuoti mano nuomonės, nes mane tai užgauna“. Tai užmuša bet kokią diskusiją.)

Apskritai šnekant, jei nieko nebūtų galima kritikuoti dėl tamstos linksniuojamo reliatyvizmo, mes neturėtume nei literatūros, nei kino, nei netgi maisto kritikos.

Be to, kritikuoti, mano nuomone, yra būtina, ir viską visada, kvestionuoti kiekvieną dalyką! bet galima tai išreikšti ir be teisiančių epitetų, kurie sukelia kažkokį keistą pojūtį/ suvokimą ar teoriją. Cheers

Zinger, 22 m.

Aistruolis

Narys nuo: Sau 17, 2014

Siuntimai: 130

Vietovė: Kaunas

 Nusiųsta: 2014-10-31 00:26

2014-10-31 00:17, jvd parašė:

2014-10-31 00:08, Zinger parašė:
Good point, priimu, gal tikrai taip ir yra, tačiau aš "nepagarbą žmogui" traktavau per teisinę prizmę, kur žmogaus garbės ir orumo įžeidimas gali būti baudžiamas ir BK, ir ATPK, nes visgi, su teisininku diskutuoju, tačiau jeigu pamirštume tai, būtų labai teisinga, ką tu sakei, bet mes tada pereinam į kitą dimensiją( o gal liekam ten pat).
taigi, o kaip aš fiziškai persilieju su nuomone? kur ribos tarp tavo fiziškumo ir nuomonės? ar nuomonė negali būti fizine?

Aišku, gal neturėtume, o gal turėtume, nes būtų viskas vykę kitaip.


Nėra jokio teisės akto, kuris imperatyviai paskelbtų, kad reikia „gerbti žmogų“. (Kuo tai turėtų pasireikšti ir kaip tai būtų užtikrinama, visų pirma?) Bylos dėl garbės ir orumo įžeidimo -- visai kita opera. Galiu viešai pareikšti net per TV, kad X nuomonės negerbiu ir niekas man už tai bylos neiškels.


Bet intuityviai tai teigia LR Konstitucija, well, vienu atveju, gal koks įžeidimas( žmogaus svoris, kūno konstitucija or smth., dabar apibrėžta, kad necenzūriniai žodžiai, barbarizmai ir etc, gali būti traktuojami kaip įžeidimai), bet taip pat kitas žmogus galėtų argumentuoti, kad jis sako tiesą ir nenori dezinformuoti kitų, atsiranda konfliktas tarp vieno pagarbos ir kito tiesos, aš nežinau, kaip į tai atsakyti.

Dėl bylos: Iš kur žinai? Iš kur žinai? , tame ir esmė, kad galbūt tai būtų precedento neturintis atvejis ir tau iškeltų tą bylą.

jvd, 34 m.

Meistras

Narys nuo: Spa 15, 2001

Siuntimai: 1681

Vietovė: Vilnius

 Nusiųsta: 2014-10-31 00:33

2014-10-31 00:26, Zinger parašė:
Bet intuityviai tai teigia LR Konstitucija, well, vienu atveju, gal koks įžeidimas( žmogaus svoris, kūno konstitucija or smth., dabar apibrėžta, kad necenzūriniai žodžiai, barbarizmai ir etc, gali būti traktuojami kaip įžeidimai), bet taip pat kitas žmogus galėtų argumentuoti, kad jis sako tiesą ir nenori dezinformuoti kitų, atsiranda konfliktas tarp vieno pagarbos ir kito tiesos, aš nežinau, kaip į tai atsakyti.

Dėl bylos: Iš kur žinai? Iš kur žinai? , tame ir esmė, kad galbūt tai būtų precedento neturintis atvejis ir tau iškeltų tą bylą.


Neiškeltų, nes nuomonių tuo labiau niekas, niekaip, niekada ir jokia forma neįpareigojo gerbti. Nuomones galima nagrinėti, kvestionuoti, dekonstruoti, transformuoti, bet gerbti?.. Gerbti galima nebent įdirbį, kurio rezultatas yra vienokia ar kitokia nuomonė, ekspertinė įžvalga.

armanis, 70 m.

Legenda

Narys nuo: Sau 20, 2012

Siuntimai: 2692

Vietovė: ---------

 Nusiųsta: 2014-10-31 00:35
kad jau spalio galas, o lauke dar taip silta

just-a-guy, 28 m.

Entuziastas

Narys nuo: Lie 20, 2009

Siuntimai: 51

Vietovė: Vilnius

 Nusiųsta: 2014-10-31 00:37

2014-10-30 23:41, Zinger parašė:

Taip pat, dėl teisės sampratos, teisę kaip tokią išsivystė iš filosofijos dalies: etikos, jos ištakos yra Eladoje

O kur argumentai, pagrindžiantys teiginį? Ar taip yra dėl to, jog 'tik tu taip teigi'? Antrą kartą kartoji, bet kažkokių rimtesnių pagrindimų lygiai nulis. Prastudijavau teisę penkis metus iki šiolei ir dar tokių mokslinių aukštumų nesu girdėjęs. Pasirodo, toks Zinger, žino geriau. Be jokių išsamesnių tyrinėjimų. Na tikrai, reikėtų Nobelio premiją. (Šįkart jau nebegalėjau be sarkazmo. Niekaip.).


Srsly, parašysi: teisėje reikia vadovautis ne jausmais, o tik protu? C'mon, pats parašei apie sveikatą, sveikata- ir jausmų sveikata( fizinė, dvasinė ir socialinė).

Temidė akla ir kurčia. Ne veltui.


Well, well, well, am, mes taip pat matėm senelį Leniną, tėvelį Staliną ir kitus, kurie vadovavosi protu, jeigu tau tokio argumento reikia.

Racionalų protą reikėtų skirti nuo neracionalaus. O jie vadovavosi bazės ir antstato teisinės teorijos samprata, kurios pradininkai yra Marksas ir Engelsas. Bazės ir anststato teisės teorijoje protui vietos nėra (skirtingai nei prigimtinėje teisėje), ten valstybė keliama aukščiau visko.


Tavo manymu, sveika nuovoka yra protas, o emocijos jau nesveika nuovoka? Auch, ar mes nesame per daug judgemental? Blem, gal tu koks absoliutas, kad galėtum determinuoti, kas yra sveika, o kas nesveika, kas normalu, o kas- ne?

Teisėje emocijos neturi jokios reikšmės, bent jau man. Tai pašalinis trukdys. Kaip kad minėjau, Temidė akla ir kurčia.
Matau, kad viską stengiesi 'išvartyti', kaip tau patogiau. Tad galiu pritarti tik jvd pastebėjimui. Diskusija toliau bereikšmė.

Zinger, 22 m.

Aistruolis

Narys nuo: Sau 17, 2014

Siuntimai: 130

Vietovė: Kaunas

 Nusiųsta: 2014-10-31 00:41

2014-10-31 00:33, jvd parašė:

2014-10-31 00:26, Zinger parašė:
Bet intuityviai tai teigia LR Konstitucija, well, vienu atveju, gal koks įžeidimas( žmogaus svoris, kūno konstitucija or smth., dabar apibrėžta, kad necenzūriniai žodžiai, barbarizmai ir etc, gali būti traktuojami kaip įžeidimai), bet taip pat kitas žmogus galėtų argumentuoti, kad jis sako tiesą ir nenori dezinformuoti kitų, atsiranda konfliktas tarp vieno pagarbos ir kito tiesos, aš nežinau, kaip į tai atsakyti.

Dėl bylos: Iš kur žinai? Iš kur žinai? , tame ir esmė, kad galbūt tai būtų precedento neturintis atvejis ir tau iškeltų tą bylą.


Neiškeltų, nes nuomonių tuo labiau niekas, niekaip, niekada ir jokia forma neįpareigojo gerbti. Nuomones galima nagrinėti, kvestionuoti, dekonstruoti, transformuoti, bet gerbti?.. Gerbti galima nebent įdirbį, kurio rezultatas yra vienokia ar kitokia nuomonė, ekspertinė įžvalga.

ok, tavo pamąstymai, bandau gaudyti tavo mąstymo liniją, galbūt neįpareigoja gerbti nuomonės, bet galbūt įpareigoja.

jvd, 34 m.

Meistras

Narys nuo: Spa 15, 2001

Siuntimai: 1681

Vietovė: Vilnius

 Nusiųsta: 2014-10-31 00:42

2014-10-31 00:41, Zinger parašė:
ok, tavo pamąstymai, bandau gaudyti tavo mąstymo liniją, galbūt neįpareigoja gerbti nuomonės, bet galbūt įpareigoja.


Skaityti išmok: „neįpareigoja“ ir „galima“. Niekas neverčia, bet gali gerbti, jei matai tam priežastį. Bet tai Tavo reikalas.

armanis, 70 m.

Legenda

Narys nuo: Sau 20, 2012

Siuntimai: 2692

Vietovė: ---------

 Nusiųsta: 2014-10-31 00:43
cia jums koks chatas eikit i privata toliau diskutuot, o ne i tema rasykit savo isipareigojimus as dar

jvd, 34 m.

Meistras

Narys nuo: Spa 15, 2001

Siuntimai: 1681

Vietovė: Vilnius

 Nusiųsta: 2014-10-31 00:46

2014-10-31 00:37, just-a-guy parašė:
/../
Matau, kad viską stengiesi 'išvartyti', kaip tau patogiau. Tad galiu pritarti tik jvd pastebėjimui. Diskusija toliau bereikšmė.


Man atrodo, kad situacija mums abiems ganėtinai aiški. Telieka sutikti ir su išvada -- diskusija tikrai niekur neveda.

Zinger, 22 m.

Aistruolis

Narys nuo: Sau 17, 2014

Siuntimai: 130

Vietovė: Kaunas

 Nusiųsta: 2014-10-31 00:48

2014-10-31 00:37, just-a-guy parašė:

2014-10-30 23:41, Zinger parašė:

Taip pat, dėl teisės sampratos, teisę kaip tokią išsivystė iš filosofijos dalies: etikos, jos ištakos yra Eladoje

O kur argumentai, pagrindžiantys teiginį? Ar taip yra dėl to, jog 'tik tu taip teigi'? Antrą kartą kartoji, bet kažkokių rimtesnių pagrindimų lygiai nulis. Prastudijavau teisę penkis metus iki šiolei ir dar tokių mokslinių aukštumų nesu girdėjęs. Pasirodo, toks Zinger, žino geriau. Be jokių išsamesnių tyrinėjimų. Na tikrai, reikėtų Nobelio premiją. (Šįkart jau nebegalėjau be sarkazmo. Niekaip.).


Srsly, parašysi: teisėje reikia vadovautis ne jausmais, o tik protu? C'mon, pats parašei apie sveikatą, sveikata- ir jausmų sveikata( fizinė, dvasinė ir socialinė).

Temidė akla ir kurčia. Ne veltui.


Well, well, well, am, mes taip pat matėm senelį Leniną, tėvelį Staliną ir kitus, kurie vadovavosi protu, jeigu tau tokio argumento reikia.

Racionalų protą reikėtų skirti nuo neracionalaus. O jie vadovavosi bazės ir antstato teisinės teorijos samprata, kurios pradininkai yra Marksas ir Engelsas. Bazės ir anststato teisės teorijoje protui vietos nėra (skirtingai nei prigimtinėje teisėje), ten valstybė keliama aukščiau visko.


Tavo manymu, sveika nuovoka yra protas, o emocijos jau nesveika nuovoka? Auch, ar mes nesame per daug judgemental? Blem, gal tu koks absoliutas, kad galėtum determinuoti, kas yra sveika, o kas nesveika, kas normalu, o kas- ne?

Teisėje emocijos neturi jokios reikšmės, bent jau man. Tai pašalinis trukdys. Kaip kad minėjau, Temidė akla ir kurčia.
Matau, kad viską stengiesi 'išvartyti', kaip tau patogiau. Tad galiu pritarti tik jvd pastebėjimui. Diskusija toliau bereikšmė.

Dėl graikų buvo 3 didieji filosofai: Sokratas, Platonas ir Aristotelis, kurių darbuose daug kalbama apie teisę, taip pat buvo ir vėlesnių, taip pat žinome, jog Apeninų pusiasalyje gyveno graikai kolonistai, kurie perėmė Elados graikų filosofijas, be to, kai Romos Imperija plėtėsi, ji užkariavo Graikiją ir pėrėmė daug ką iš jos, perėmė iš jos gyvenimo samprata, ant šių pagrindų ir kūrėsi Romėnų teisė.

armanis, 70 m.

Legenda

Narys nuo: Sau 20, 2012

Siuntimai: 2692

Vietovė: ---------

 Nusiųsta: 2014-10-31 00:51
kazkaip as tos temos cia nelabai ikertu tema viena o cia rasoma visai kita " kas jus siandien nustebino " ogi cia nustebino, kad sitoje temoje radau istorijos pamoku

Zinger, 22 m.

Aistruolis

Narys nuo: Sau 17, 2014

Siuntimai: 130

Vietovė: Kaunas

 Nusiųsta: 2014-10-31 00:54

2014-10-31 00:42, jvd parašė:

2014-10-31 00:41, Zinger parašė:
ok, tavo pamąstymai, bandau gaudyti tavo mąstymo liniją, galbūt neįpareigoja gerbti nuomonės, bet galbūt įpareigoja.


Skaityti išmok: „neįpareigoja“ ir „galima“. Niekas neverčia, bet gali gerbti, jei matai tam priežastį. Bet tai Tavo reikalas.

Wow, kaip įsakmiai, tai tu parašei:" niekas neįpareigoja gerbti", o paskui "galima<...> gerbti?" tai wtf, aš į tavo "galima" niekaip neatsakinėjau, kam tu čia jį parašei?

armanis, 70 m.

Legenda

Narys nuo: Sau 20, 2012

Siuntimai: 2692

Vietovė: ---------

 Nusiųsta: 2014-10-31 00:55
DDD susiriejo dvi plastekes

Zinger, 22 m.

Aistruolis

Narys nuo: Sau 17, 2014

Siuntimai: 130

Vietovė: Kaunas

 Nusiųsta: 2014-10-31 00:56

2014-10-31 00:55, Deimonas parašė:
DDD susiriejo dvi plastekes

O ką daryti, kai laisvadienis? :?
Eiti į puslapį: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | 219 | 220 | 221 | 222 | 223 | 224 | 225 | 226 | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | 237 | 238 | 239 | 240 | 241 | 242 | 243 | 244 | 245 | 246 | 247 | 248 | 249 | 250 | 251 | 252 | 253 | 254 | 255 | 256 | 257 | 258 | 259 | 260 | 261 | 262 | 263 | 264 | 265 | 266 | 267 | 268 | 269 | 270 | 271 | 272 | 273 | 274 | 275 | 276 | 277 | 278 | 279 | 280 | 281 | 282 | 283 | 284 | 285 | 286 | 287 | 288 | 289 | 290 | 291 | 292 | 293 | 294 | 295 | 296 | 297 | 298 | 299 | 300 | 301 | 302 | 303 | 304 | 305 | 306 | 307 | 308 | 309 | 310 | 311 | 312 | 313 | 314 | 315 | 316 | 317 | 318 | 319 | 320 | 321 | 322 | 323 | 324 | 325 | 326 | 327 | 328 | 329 | 330 | 331 | 332 | 333 | 334 | 335 | 336 | 337 | 338 | 339 | 340 | 341 | 342 | 343 | 344 | 345 | 346 | 347 | 348 | 349 | 350 | 351 | 352 | 353 | 354 | 355 | 356 | 357 | 358
Peršokti į: