Išsinuogino siekdami atkreipti dėmesį į ŽIV

Skaitymo laikas
Mažiau nei
1 minutė
Perskaityta

Išsinuogino siekdami atkreipti dėmesį į ŽIV

Št, 01/06/2024 - 09:48
Kategorija:
0 komentarų

Juodaodžių reklamų kampanijose vis dar yra pakankamai mažai. O tai lemia šių žmonių susitapatinimo trūkumą, kai kalbame apie socialines reklamas. Pelno nesiekianti organizacija „Native Son“ tikisi užpildyti šią tuštumą kalbėdama apie ŽIV.

Reklaminė kampanija „Aš myliu save“ tikisi griauti stereotipus ir kalbėti apie tai, kas dažnai visuomenei atrodo gėdą. Joje pasitelkiami juodaodžiai ŽIV užsikrėtę vyrai, kurie pozuoja plakatams ir dalinasi savo istorijomis vaizdo įrašuose.

„Svarbu, kad mes pakeistume pasakojimą apie ŽIV, tai kas kuria stigmą ir gėdą mūsų bendruomenėje“, – teigia vienas iš organizacijos įkūrėjų Emil Wilbekin. - „Šie nuogi portretai yra gražūs ir parodo gyvybingumą, atskleidžia ką šiandien reiškia būti juodaodžiu, queer ir gyventi užsikrėtusiu ŽIV. Šie vaizdai suteikia mums veiksmų laisvę ir savarankiškumą mūsų kūnui, sveikatai, seksualumui“.

Daugiau vaizdų skelbiama ČIA ir ČIA.