• Reklama // Nuotr. Vaseline

Vazelino reklama sukėlė furorą socialiniuose tinkluose. Negailima jai kritikos (foto)

Skaitymo laikas
Mažiau nei
1 minutė
Perskaityta

Vazelino reklama sukėlė furorą socialiniuose tinkluose. Negailima jai kritikos (foto)

Tre, 07/12/2023 - 19:00
Kategorija:
0 komentarų

Tai, kas turėjo būti paprasta socialinė reklama, reklamuojanti firminį ženklą „Healing Jelly“, tapo tikra bomba. LGBTQ+ žmonės ėmėsi kritikuoti įmonę už tokius reklaminius sprendimus.

Reklamoje rodomos dvi spurgos. Viena ruda, susitraukusi ties viduriu, o kita - su glajumi ir lygi. Toks spurgų panaudojimas neabejotinai sukėlė asociacijas su išange.

Kaip žinia, vazelinas naudojamas odos priežiūrai - sulaiko drėgmę ir kartu suteikia spindesio. Todėl ne nuostabu, kad šio produkto reklamose paprastai rodomos lūpos ar rankos. Tačiau asociacijos su išange reklaminėje kampanijoje panaudotos pirmą kartą.

Socialinių tinklų vartotojams ypač užkliuvo rudos spalvos spurga. Daugelis juokavo, kad tik vazelinas gali užtikrinti, kad jų išangė butų švari. Keletas gėjų taip pat pašiepė tokią reklamą sakydami, kad nuo šiol tikrai žinos kaip pasiruošti savaitgaliui ir išspręsti sausumo problemas.

Reakcijų antplūdį netruko apstebėti ir pati įmonė. Ji išjungė galimybę rašyti komentarus po jų įrašais tiek Twitter, tiek Instagram tinkluose.