1 minutė
Google atskleidė kokios informacijos apie seksą žmonės ieško dažniausiai
Išanalizavus 160 milijonų „Google“ paieškų atskleista kokios informacijos žmonės apie seksą ieško daugiausiai. Kai kurie terminai praranda populiarumą, o štai kiti tampa vis dažnesni.
Pastaraisiais metais terminas „femboy“ – nusakantis vyrą su tradiciškai moterims priskiriamu elgesiu, ir „thirst trap“ – turinys, kuris skelbiamas siekiant pažadinti geidulį, tampa vis populiaresni. Mažai kuo nusileidžia ir informacijos paieška apie ilgalaikį susijaudinimą, kuris pasiekiamas dėl dirgiklių gausos - „gooning“.
Žmonės vis dažniau ieškojo informacijos apie seksą trise, taip pat būdus kaip pasiekti seksualinį pasitenkinimą pasitelkiant finansais pagrįstą kontrolę.
Įdomu ir tai, kad Google vartotojai vis rečiau domisi seksu viešose vietose, mikro peniais, kibernetiniu seksu ar fetišu, kurio metu vienas iš partnerių beatodairiškai paklūsta kitam.
- Prisijunkite arba užsiregistruokite jei norite komentuoti